Going Live

Idag klarade jag min final exam på jobbet, så imorgon går vi live och tar samtal på riktigt, utan någon bakom oss. Känns både kul och läskigt. Tänkte ta o yoga lite på morgonen imorrn så jag är ordentligt vaken och igång, särskilt nu när jag slutat med kaffe också. Eller inte slutat egentligen, men dragit ner rejält.
För att kompensera fixade jag en supersmoothie imorrse, gjorde lite extra så jag kunde ha med mig, men givetvis glömde jag att ta en bild. Gör kanske likadan imorrn, då åker bilden upp imorrn via blogg-appen.

Kiwi och spenat-smoothie

1/2 banan
2 kiwis
2 nävar spenat
1 dryg dl äppeljuice
En bit ingefära motsvarande ung. 2 sockerbitar

Mixa allt. Ger 3-4 dl smoothie som håller hela dagen utan att bli brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0