Ännu en helg är till ända.

Denna gång var det just min ända som fick sätta livet till. Hela rumpan är i princip ett blåmärke, teaches me att inte springa på blött golv. Sen var vi ute och skakade våra lurviga på Under Bron igår också. Det var ganska kul, lite dåligt drag för att vara lönehelg kanske. Om Linda bestämmer så kommer vi aldrig gå dit igen, hehe... Idag skulle mor och jag begett oss för att träffa hennes syrra, mina kusiner och mitt underbara lilla kusinbarn, men bilen ville inte vara med, så istället lagar vi min morbrors specialrätt (den som fick min ena kusin att bryta sin vegetarianism!) Nu sitter jag och beundrar min mors fantasifulla juldekorationer, själv ska jag nog ta o börja småpynta en adventsljusstake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0