Marion-ringen

När man som bäst sitter och förbereder sin allra första nelly-beställning stannar hjärtat i halsgropen när man ser denna.
Men nej, jag ska vara stark. Har ju lovat mig själv att inte köpa några ringar eller armband som inte antingen är i "äkta" metaller (ex. silver) eller åtminstone nickelfri metall (till skillnad från nickeltestad).
Dessa finns det däremot stor risk att jag klickar hem. Mina gamla trotjänare i vaxat tyg med fuskskinn på knäna har råkat ut för en rejäl reva och behöver nog ett par kompisar. Först var jag inne på ett par vanliga vaxade för 299, men när jag kollade idag verkade de inte finnas och det tog jag som ett tecken på att det är de här jag ska ha. Hoppas bara att storleken funkar. Det finns bara medium och large...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0