Chasing waterfalls

Dagens ord: Waterfall-fläta. Baserat på hur det ser ut i mitt hår är det nog inte helt självklart hur den görs, men på Mikaela, som jag fick inspirationen av syns det tydligare.
Som en inbakad fläta, fast man släpper håret man just använt. Tyckte att det här var en fantastiskt praktisk frisyr för mitt hår eftersom jag kan fläta klart håret som blir över och bara lämna det så. Jag vet inte varför, men mitt hår flätar oftast inte upp sig så värst mycket, lockarna håller liksom ihop den och den blir bara lite lös på slutet. Praktiskt när man inte har några såna där minitofsar till smala flätor.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så roligt att du har länkat! Det tackar jag för :)

2012-02-26 @ 21:19:11
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0