Turister och gladiatorer

Det är dags att jag erkänner; Jag är totalt beroende av 6ans serie Spartacus: Blood and Sand. Det började med att jag fastnade i våras för säsong två (som är en prequal) Spartacus: Gods of the Arena. Under sommaren har TV6 sänt första säsongen i repris och jag kan helt enkelt inte slita mig. Det är så sjukt bra!

Btw såg jag filmen The Tourist med Johnny Depp o Angelina Jolie häromdagen. Även den var riktigt bra. Ärligt talat var vyerna över Venedig så fina att jag inte kände att filmen behövde vara så bra, men när den dessutom var det (o fantastiskt skådespel av Mr Depp) så kan man ju bara njuta.
Två rekommendationer på en dag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0