Trip on love

Känner mig väldigt rastlös just nu. Två dagar av outhärdlig värme av "om du rör ett finger blir du svettig"-varianten och två dagar gråmulet har ju inte direkt gjort saken bättre. Jobbletandet går inte heller någonvart och för att göra saker bättre så kan jag inte ta hand om mina arbetsadministrativa uppgifter just nu, måste invänta lite händelser från annat håll... Mer än så kan jag inte riktigt säga.
Nä ikväll får det bli av, jag får be mamma ta med sig syrrans symaskin från Solna (hon ska ändå vara i USA i 2 veckor) så ska jag ta och sy massa saker. Först ut blir nog min stråhandväska från Lindex som ska få ett snyggt foder.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en VALFRI HÅRPRODUKT från ForHair! Där kan du välja mellan tusentals hårprodukter som bland annat plattångar, hårförlängningar och hårfärger. Låter det inte underbart?! Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna - bli av med den tanken eftersom DU KAN bli den lyckliga vinnaren!

2011-07-04 @ 21:35:48
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0