Nu ser jag igen

Var inne i stan med Anneli och Linda idag i min långa klänning (love it kanske lite för mycket). Vi gick mest runt och kollade lite, men jag köpte en bikinibh på Åhléns city. Där har de förövrigt gjort om underklädesavdelningen. Den ligger på fjärde våningen nu och har fått jättelyxiga omklädningsrum. Alla rummen är väl tilltagna i storlek, har heltäckningsmatta och en Stoppad liten bänk. Dessutom är de utrustade med en telefon som ringer till disken utanför om man vill ha hjälp. Skönt att slippa luta sig ut samtidigt som man försöker skyla brösten och ropa: Haallååååå! Eeeeh.. Jag skulle behöva lite hjälp. Bara att slå en pling, så kommer de på studs, är tanken i alla fall. När jag lyfte luren för att få tag på en mindre storlek i trosorna svarade de aldrig... Smart system i alla falll, om de använde det fullt ut.
Sedan fick jag tillbaka grejjerna jag glömt i Dalarna, det är skönt att ha linser igen. Vi köpte sjukt god sallad på Hemköp och gick sedan till Kungsan för att äta. Linda fick måsskit på blusen.
Sedan gick vi en vända på götgatan. Linda hittade lite second-hand, men jag gick hem utan varken jeansshorts eller kjol. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0