Reashopping

De senaste dagarna har jag gjort två reafynd,
Sjal MQ(ord. pris 199:-)                  28:-
Klänning HM(ord. pris 349:-)          198:-
Trosor Åhléns(3 för 2)                     89:-

och två andra bra inköp,
Klänning HM                                   149:-
Ring Accesorize                              55:-


Ringen köpte jag med ett presentkort som jag fick av kussarna för typ två år sedan, så den var "gratis".
Tack till mysiga Marie och Tessan som förgyllde mina två shoppingdagar.
Lägger kanske upp bilder imorrn. Nu sitter jag o äter en perfekt äggmacka (se där! Det blev lite mat i det här inlägget i alla fall. Nu kommer Jessica lyncha mig.).

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjoho!

2009-08-14 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0