Bilder från Finlandia

Så, nu har det snart gått en vecka sedan jag kom hem från Finland och fortfarande inga bilder. Fy på mig.
Linda har ju redan hunnit beskriva en hel del vad som hände under vårt Finlands-äventyr, men några saker glömde hon berätta.
Exempelvis gjorde hon en slående carola-imitation (fångad av en stormvind).
Jag är fångad av en stormvind, natt och dag.....
Hon och jag satt och drack, åt godis och spelade kort (soptunna) på hotellrummet.Linda och ett snöre Jag och en fisk 
Dessutom hann hon med lite boogey-woogey på båten hem. Linda diggar
Aaa... just det. Sen träffade vi ju Springsteen och fick hans autograf också. Det var ju inte helt fel det heller...
Bossen! 

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Fy fan vad vi är bra!

Det var en rolig resa =) Tack för sällskapet!

2008-07-19 @ 13:35:29
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Loll

Riktigt coolt.

2008-08-04 @ 16:56:26
URL: http://lhsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0