Sol och bad i Fredhäll

Idag blev det sol och bad ute i Fredhäll tillsammans med Tessan. Riktigt härligt bad därute. Jag är ju en barnunge i hjärtat, så i vattnet kunde man ofta höra mina utrop "Wiiiii! Vågor!" När båtarna åkte förbi under Västerbron.

Dagens spaningsobjekt: En turkos båt med flaggor.

Tessan tyckte att vi skulle posa lite. Lätt för henne att säga, hon som har abs som Electra (ni minns Gladiatorerna) och inte ser ut som en ormmänniska (se nedan...). Hur hamnade min bröstkorg där liksom?

Dagens provsmakning: Wasas nya müsli-bar. Tyckte väl inte att det var någon jättehit, men den stillade hungern när jag satt strandad i Danderyd i 20 min på vägen hem. Tyckte att det var lite väl mycket kolhydrater och för lite protein för att mätta länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0