Re-cap



Dagarna fylls just nu mest med sol och bad, så det blir inte så mycket bloggande.. Men jag kan ju dra i snabba drag vad jag hunnit med.
  1. Har köpt en jumpsuit. - Äntligen! Har ju letat i evigheter och nu hittade jag den perfekta från HMs water aid-kollektion på rea, 80 riksdaler - ja tack!
  2. Har haft kläd-och bokbytardag med Jess, Marie och Daisy. - Jag kom hem med en långklänning som Jessica inte använde och en T-shirt (snart ett linne) som Marie inte gillade tygkvalitén på. Dessutom fick jag med mig ett helt gäng böcker bl.a. två böcker ur Narnia-serien, Sex and the City och Bitterfittan. Riktigt lyckat. Kläderna som ingen ville ha lämnade vi i St Eriks-hjälpens låda.
  3. Badat på Reimers Holme. - Tips! Underbart att ta en promenad längs vattnet tillbaka till Slussen (eller från Slussen dit om man vill)
  4. Tagit en drink på lilla hotellbaren. - Japp, bartendrarna är fortfarande lika grymma på att blanda cocktails
  5. Plockat några liter blåbär - och fått skärsår av ormbuskar på kuppen
  6. Sett Black Swan. - Äntligen igen! Fantastisk film som gav mig kalla kårar samtidigt som jag suckade över de vackra dansscenerna. Ja, jag är lite av en sucker för dansfilmer.
  7. Badat hos Marie. - Ett sommarmåste, men det räknas inte riktigt, för det var inte sol och vi badade bara en gång. Får bli lite bakläxa på den. Tur då att vi redan planerat in en spadag på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0