Lindas lista

Jag har någon gång

(x) hamnat på sjukhus/akuten 
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat socker
(x) velat dö 
(x) har hyperventilerat 
( ) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) varit kär i någon jag inte kan få 
( ) ätit godis istället för att gråta 
(x) varit ordlös
(x) hatat värme 
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil 
(x) dissat någon som gillar/gillat mig 
(x) hatat någon som jag egentligen älskar 
(x) ångrat mig 
(x) varit en pojkflicka som liten
( ) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
(x) har hatat mina föräldrar 
( ) ätit jättemycket och sedan spytt 
( ) opererat bort mina mandlar
( ) hatat min kropp och mitt utseende 
(x) spelat gitarr (har spelat i många år, men hade min första riktiga lektion för tre dagar sen)
(x) sjunger i duschen 
(x) har sett någon döende.
( ) har vibrerat av nervositet 
(x) blivit mobbad som liten 
(x) tagit någon på rumpan
( ) slängt porslin i väggen 
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
( ) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon 
(x) skulle dö för någon 
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/stationen 
( ) åkt buss genom halva Sverige
( ) kastat mig framför ett fordon 
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) varit osäker på vad jag vill
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) hållit i en orm 
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
(x) rökt vattenpipa
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(/) kysser med öppna ögon
(/) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd 
(x) "kan" tre eller fler språk 
(/) har bra självförtroende 
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
(x) trivs med min kropp 
( ) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan 
( ) avskyr matte 
( ) har varit på Hultsfredsfestivalen 
(x) Tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(x) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle ge vad som helst för någon just nu 
(x) gillar muskler 
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) har snusat
(x) har rökt
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) verkligen hatar att betala tandläkarräkningen
(x) Varit kär i någon som har flickvän 
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta 
(x) älskar någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0