Fy fan vad elakt

Nu är jag faktiskt beredd att skita fullständigt i allt. Alla de här egoistiska människorna som man hela sitt liv sett röra sig i periferin, det verkar som att jag är omgiven av dem. Jag är så jävla trött på att jobba arslet av mig och sen inte få ett skit tillbaka. Jag är så jävla trött på att anstränga mig och försöka få andra exalterade, bara för att sedan bli sviken när folk inte känner för att finnas där längre.
"Man ska stödja andra, på samma sätt som man vill att de ska stödja en själv", så brukar det låta häromkring. Inte förrän idag insåg jag att det bara gällde dem själva. Sådär säger man bara när man söker stöd själv, för när någon faktiskt behöver stöd då skiter de fullständigt i den personen. Då är de till och med så egocentrerade att de inte ens inser vad de gör.
Jag är väldigt arg just nu och om någon känner sig träffad så ber jag om ursäkt och säger detta:
Du är inte en dålig människa, men du beter dig väldigt illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0