On the road on my way home

Sitter på bussen med Jennie, på väg hem till Skara igen efter en helg i Örebro. Först var jag i Kävesta o följde med till Hallsberg för Ks spelning.  Personen som inte inser hur mycket den försökt sabotera var där. Den borde inte ha varit där. Den borde förstå att det inte är rätt. Personen borde förstå att den inte har rätt att vara ens i närheten. När personen gjort det stora misstaget att inte förstå ovannämnda punkter borde den åtminstone ha vett att bete sig som folk och inte som en feg usling. Men, nej. Var inte på särskilt bra humör resten av kvällen.
Bråkade med K om det hela på morgonen. Jobbigt.
Sen åkte jag in till Örebro för att träffa Jennie. Vi åkte hem till henne (ute på landet), tjatade på en klasskamrat om en låt och bytte om. Sen åkte vi in till Örebro igen och träffade lite kompisar till Jennie. Vi gick först till en bar och sedan till en nattklubb där vi drack goda drinkar och shots hela kvällen. Så mysigt att det fick mig att glömma allt annat för en stund.
Nu är jag på väg hem till Skara igen med en klump i magen och lite ångest inför framtiden.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bara att skriva till mig om du vill dela m dig av din ångest Emma!

2010-01-17 @ 22:52:55
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0