Varför gyma när man kan montera Ikea-möbler?

Har nu nästan fått ihop hela min soffa, alldeles själv. Jag känner mig mäkta stolt.

Och ni kan inte ana hur mycket nytta jag hade av sommarjobbandet på solhälla. Soffor och gamla damer har vissa likheter; de kan inte hjälpa till alltför mycket, de väger mer än man skulle kunna tro och de tenderar att vara ytterst osamarbetsvilliga. Den största skillnaden är att damerna tackar för hjälpen efteråt, medan soffan bara står och surar. Å andra sidan tar inte soffan illa upp om man råkar nypa den någonstans.
Jag lyckades dessutom åsamka mig en mindre blessyr i form av ett skrubbat, lätt blodigt pekfinger.

Kommentarer
Postat av: Em

Hehe schysst jämförelse, stämmer nog. Men måste bara fråga varför du har en vit dyna o resten av soffan är blå? Blev bara lite nyfiken.

2009-09-15 @ 17:20:37
URL: http://emmawernersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det var en fiiin soffa

2009-09-16 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0