Historien om en väldigt svängig dag.

Idag hade jag en riktigt svängig dag, i ordets mest negativa betydelse. Först var jag glad, sen började allt krängla, vid tiotiden får jag reda på att jag har sånglektion senare under dagen, något jag är totalt oförberedd på, sedan vill bara INGENTING. Efter ett 30 minuters samtal med K (jag grät hela tiden) kändes det lite bättre. Sånglektionen gick sjukt bra och jag kom tillbaka in i studion med förnyad energi, till ingen nytta eftersom datorn fortfarande inte vill som jag. Plötsligt börjar den pitcha trumslag som INTE ska pitchas och bara vara allmänt taskig mot mig. Vid sjutiden bestämde jag mig för att gå hem och laga middag, halvvägs hem med kassarna i handen kommer jag på att jag glömt usb-minnet i datorn (sist det hände blev jag av med mit 16Gigsminne). Som tur var var några klasskamrater kvar i huset, och jag fick nyligen tillbaka min sticka av en snäll granne.
Slutet gott Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0