Why are thin people not fat?

Kollade tidigare på en dokumentär om fetma, där ett gäng normalviktiga studenter fick prova att äta mat med dubbelt så högt kaloriintag mot vad de behöver. Somliga gick upp som förväntat, somlig inte. Sjukt intressant (jag orkar inte förklara hela programmet, det går säkert att se på SVTPlay), jag började reflektera lite över mig själv. Jag tror att jag kan bli fet. Kanske inte utveckla fetma, men definitivt övervikt. Jag fick dessutom ett totalt träningsryck.
Jag har inte vägt mig på över en månad, sen jag var hemma sist. Jag tror faktiskt att jag har gått ned i vikt sen jag flyttat hit, trots att jag äter som vanligt. Jag tror att det beror på en kombination av Logicrumens läge (två våningar upp) samt storleken på min urinblåsa (valnöt).
Jag vill också vara med i sådana där undersökningar. Jag vill veta mina resultat. Jag vill vta hur min hjärna funkar. Jag vill veta vad jag har för metabolism. Jag vill veta ALLT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0