Ibland tänker man för mycket

Min älskade klasskamrat/granne har bjudit över folk (inte mig) till sig igen och de är högljudda IGEN!
Jag vill bara gå och lägga mig. Jag vill bara sova. Jag vill bara att det ska vara tyst.
Jag kan inte gå ner och klaga.
1. För att han är min klasskamrat = sjukt skum stämning
2. För när jag säger till om sånt, bemöts jag alltid likadant; som om jag är en tråkig gnällkärring.
STÅR DET SKRIVET I PANNAN PÅ MIG; "GE FULLSTÄNDIGT FAN I VAD DEN HÄR BRUDEN SÄGER!"?
Eller är det någonting jag sänder ut via hjärnvågor; "Feel perfectly free to ignore every word that comes out of my mouth"?
När låg jag i koma? När missade jag allt? När blev det såhär och var var jag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Elakt att inte bjuda över dig.

2009-10-09 @ 13:15:16
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0