Vad jag vill va'

Känner mig så oflitig just nu
Jag borde verkligen plugga.
Jag borde verkligen träna
Jag borde verkligen duscha
Nån gång borde jag ringa Marina också.
Jag tror att det kan tillstöta problem inom snar framtid. Känner att jag lever lite på lånad tid. Det är väl kanske dax nu. Dax att inse sanningen och leva efter den. Dax att vakna upp ur min drömvärld. Dax att bli vuxen på riktigt.
Men det är inte roligt att vara vuxen, när ingen annan är det. Jag tycker att allt flyter på så bra här i Skara nu, vill inte fucka upp det. Men om jag skulle.... då skulle allt fucka upp och falla samman runt omkring mig. För då skulle jag göra det otänkbara. Då skulle jag förloras. Då skulle jag förstöra något fint. Det skulle kännas onödigt.

Kommentarer
Postat av: Daisy

haha jag känner verkligen igen mig ...en massa saker man borde verkligen...men som man aldrig ser till och gör...

2009-11-21 @ 19:29:37
URL: http://daisysally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0