Snor från Linda

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag (nog) inte skämde ut mig totalt i lördags...

Vad gjorde du kl 08 imorse? Ojade mig över blodet i ögat...

Vad gjorde du för 15 min sedan? Spanade in Facebook

Det senaste någon sa till dig: Puss (syrran i telefon)

Vad har du druckit idag? Chi san, te, kaffe, vatten, kaffe, vatten

Vad var det senaste du åt? Pasta med vita bönor, tomatsås och halloumi.

Vad var det senaste du köpte? Fika

Godaste glassmaken? Tofu line, choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

Sover du tungt? Ibland, ibland inte

Drömmer du mardrömmar? Händer ytterst sällan.

Favoritlåt just nu? Den där låten som Marina alltid spelar

Vad ser du om du tittar till höger? TV

Vad gör dig glad just nu? Gig imorrn

Vad ska du göra härnäst? Ringa Kevin

Höger- eller vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Småsur, trött

Kläder just nu? Klänning, tajts, nitbälte, bolero

Sommarplaner? Jobba

Hur många kuddar sover du med? två

Morgon- eller nattmänniska? natt

Är du kittlig? Njae, blir mest sur

Snarkar du? Snusar

Äckligaste insekten? Alla

Längtar du mest efter just nu? Varma dagar och ljusa nätter. Ett ljudkort, en Sm58 (den ÄR grym), ny bas, en elgura, ett piano.


Kommentarer
Postat av: Marina

hehe är det "hide and seek" du menar som favoritlåt eller? kram

2009-12-23 @ 10:56:30
Postat av: Emma

Yes, Marina

2009-12-23 @ 10:59:16
URL: http://ca88times12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0