Mys hos Marina

Igår firade vi Marinas 20-årsdag och Anna-Karins 27-årsdag hemma hos Marina med glögg, pepparkakor, kärleksmums och alkohol. Mycket mys och skitsnack, som alltid här i Skara. En liten uppgörelse i köket förmörkade dock kvällen, men då det hela slutade med kramfest mellan de inblandade hade vi överseende med det hela. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill ju såklart hänga med på mysfest hemma hos Linus i Lidköping, men samtidigt känner jag att det är dags att vända tillbaka dygnet. De två senaste dagarna har jag inte klarat av att masa mig upp ur sängen förrän efter 12! Känns lite dumt. Nu har jag ett rockwindow att skriva också. Inte alls på humör, men man gör vad som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0