Lördagen

Var i stan med Tessan. Shoppade lite, oops I did it again. Väldigt lustigt att jag åker till Stockholm för att shoppa på HM.... Efter att ha köat för att KOMMA IN på Systemet köpte vi en flaska rött och en vitt, sedan lunchade vi på Pizza Hut. Mums!!! Jessica fick följa med till HM där jag (som sagt) shoppade lite. Blev även kär i ett par plommonfärgade pumps med volanger. På Indiska hittade jag en Happy Elephant som jag ville ta med mig hem till Skara, men sen förstod jag att det var ju Indiska som blev happy, inte jag (250 spänn för en bit böjd plåt, pyttsan!). Sen åkte vi hem till Tessan, mötteupp med Marie (aka krammonstret) och Annelie. Underbar kväll som slutade med fem tjejjer och en katt i en säng. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0