Känslor

Idag har jag haft så mycket negativa känslor att jag nästan spricker. För att inte jaga upp mig strax innan sänggående ska jag ta upp en positiv känsla istället.
Ibland känns det så där pirrigt i magen. Rösten hoppar upp en ters, höjs lite i volym, allt man säger låter jättekorkat och blir helfel. Man tittar lite extra runt hörnet, är han där? Man lyssnar lite extra på rösterna som närmar sig, är hans röst en av dem?
Ibland gör det så där ont i hjärtat. Det är som om en stor tång kniper tag i en och bara kniper, trycker och rycker. Ibland kan man helt förlora sig i hans ögon. Ibland kan man helt förlora sig själv.
Ibland är det inget fel med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0