Inte nöjd.

Jag hade tänkt skriva ett glatt inlägg, men sen kom jag hem.
Min hyresvärd har bytt min köksluckor. Tack.
Min hyresvärd har bytt mina kökslådor. Tack.
Min hyresvärd har även bytt mina garderobsdörrar. Hade föredragit att få reda på det tidigare än i fredags, men ok. Tack.
Min hyresvärd har bytt min bänkskiva i köket. Nej tack.
Min hyresvärd har minskat bredden på mina redan osedligt smala kökslådor. Nej tack.
Min hyresvärd tyckte att det är ok att lämna mitt kök till hälften fyllt av sågspån. NEJ TACK!
De tre sista punkterna blev jag aldrig informerad om. Den förra bänkskivan var typ tre år gammal. Det var inget fel på den, det var den grej i köket jag var mest nöjd med. Den var faktiskt riktigt jävla snygg. Den nya är FUL! Säkerligen har de bytt för att den ska matcha trädetaljerna på de nya luckorna, men det är det värsta, DET GÖR DEN INTE! Då var de gamla mycket bättre, för de matchade lägenhetens dörrar. Mina lådinsatser passar numera inte i lådorna, och då letade jag ändå runt efter de smalaste lådinsatserna pengar kunde köpa. En låda är dessutom felmonterad på nåt sätt så den är jättetrög. Behöver jag säga något om sågspånen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0