Historien om: Fyllesmsen

Jag ville få min kära vän Jennie att komma på efterinsläppet på smedjan igår. Skickar följande sms:
Kom hit! Vi kan mysa på Olins sen.
Problemet är nu bara det att detta sms inte bara skickas till min kramgoe vän Jennie. Nej, jag råkar ju skicka det både till Jennie och den mindre kramsugne Alex.... Av alla människor på denna jord, varför Alex?
Alex blir smått förbryllad och i mina försöka att förklara mig glömmer jag nånstans bort att jag inte talar med Jennie och börjar skriva mer idéer om mysande och gosande. Nu har jag ju något att förklara på måndag.
För det som sker på Hernquistan, stannar på Hernquistan. -Om man inte skickar fyllesms vill säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha!!! Jag fick ett sms av dig i förrgår, vet dock inte om det var ett fylle-sms? "uttråkad. Gör mig på bra humör"

2009-11-22 @ 15:19:54
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0