SMÅ glädjeämnen?

Jag borde omformulera mina kategorier. 
Mitt förra inlägg ligger under små glädjeämnen, vilket ju är totalt missvisande.
SMÅ glädjeämnen? Att den där jävla helvetesuppsatsen är klar är ju ett jävla gigantiskt superglädjeämne. 


Av någon anledning sitter inte min dator och rättar min stavning just nu. Undrar varför. Den brukar göra så ibland mitt i natten. Jag tro bestämt att det lilla spöket har kommit tillbaka till min dator.

Idag har jag för övrigt haft på mig den sjukt snygga tröjan jag fick på blodbussen (de gav mig en lite väl stor, jag hoppas att den krymper lite i tvätten)
 Det jävla plåstret sitter som berget. imorrn ska det FAN av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0