Min dag

Min ena bok fanns inte på biblioteket, den hade inte funnits där på sju år. Men fanns fortfarande i systemet, så jag drog dit helt i jävla onödan! Aaaargh!
Sen var jag på underbara musikbiblioteket där jag hämtade några böcker och sedan satt och läste musikermagasinet gratis medan jag väntade på jessica. De töntarna hade just ätit frukost, så jag fick äta lunch själv. En mycket god sådan kan jag tillägga. Jag ska göra halloumitoast hela sommaren!
Sedan lyckades jag äntligen hitta ett sånt där BH-band som sänker ryggen på BH:n. Nu ska jag skriva uppasats igen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den soppan såg god ut!!

2009-05-26 @ 08:48:23
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0