Jag är en klagokäring

JOdå, nu drämde jag just iväg ett nytt klagomail till SL. Igår gick inte bussjäveln! Igen! JAg var där i god tid och det stod till och med några andra vid hållplatsen som väntade på samma buss, men allt eftersom tiden gick insåg vi att bussen nog inte hade tänkt sig att dyka upp. Nehepp. Det var ju mindre roligt. Så jag fick gå hem. Som tur var så var min käre far vaken och kunde skjutsa mig del av vägen. Det var skönt för det kändes jävligt obehagligt att gå ensam i dimman med några onyktra tonåringar som rände runt tjugo meter framför. 
Att klaga är fantastiskt. Vår finansminister tjänade tydligen 100 000 på att klaga när det gällde elen. Några summor får ju inte jag av att klaga på SL, faktiskt inte ett öre, men om ingen klagar när ett företag inte sköter sig kan de ju fortsätta att missköta sig hur mycket som helst. Ingen bryr sig ju?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skulle du hem från Kevin eller? Bussarna är faktiskt helt fantastiskt dåliga på att inte komma eller komma 15+ minuter sent när man ska från margretelund.

2009-03-15 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0