Fantasia

Jag sökte lite på Ginza.se efter denna disneyklassiker. Då fick jag upp följande filmer:

Funbag fantasies 2 (erotik)
funbag? låter som en barnfilm.
Kvinnors fantasier 4 (erotik) 
mhhmm.. Jaså, det tror ni va?
Lesbian fantasies  (erotik)
mäns fantasier om lesbiska får vi anta...
En slynas fantasier (erotik)
Bästa titeln nånsin! Den här säger ju allt!
Dario Argento/The phantom of the Opera (skräck/gore)    
wtf? Vad har detta med fantasia att göra?


Den tecknade Disneyfilmen Fantasia (1940) tycks dock inte kunna upbådas.
Vet någon var man kan köpa den, jag hittar bara soundtracket.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hmm... kollade runt lite snabb och som du sa verkar den inte finnas. Någonstans läste jag nåt om att den hade utgått. Prova att titta på blocket eller liknande.

2009-03-11 @ 16:54:07
Postat av: Linda

skicka länk, skicka länk! (minns inte ens vilken jacka det är jag talat om :P) Men skicka ändå så minns jag säkert!

2009-03-12 @ 06:19:44
URL: http://lindapaulina.blogg.sep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0