Bakläxa, Lindex!

Nu har jag provat mig igenom tre olika märken av skrubbhandskar (jag försöker se till att byta med jämna mellanrum eftersom det fastnar en del döda hudceller i dem) och har hittills funnit följande:
Åhléns: Bra enkel handske (de alla ser ju likadana ut). Höll riktigt länge innan den började kännas gammal.
HM: Fin handske i champagne. Kändes snabbt gammal.
Lindex: Fin handske i ljusgult. Praktisk ögla vid skaftet för upphängning. Vid första användningen släppte den elastiska tråden vid handleden. Illa!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag har köpt mina för en tia i nån billig affär, har använt dom en gång tror jag. :P



Tack så jätte mycket! Jo, jag har tänkt att det ska vara billigt och att frakten ska vara gratis, så att alla ska kunna handla mina smycken.

2009-03-16 @ 10:51:27
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0