Yeaaah! I'm a freak! ...of nature

Kom just på att jag ska skriva om en låt som jag skrev refräng på nån gång i typ tvåan på gymnasiet, så nu i veckan ska jag leta runt bland alla mina gamla skolblock som jag vet är översållade med texter. Sedan följer noggrann dokumentering och katalogisering av allt detta. Lika bra att börja så tidigt som möjligt på sommaren. När jag gjort allt det där ska jag notera alltihop också. Frågan är om jag kommer vilja göra allt för hand... Jag borde nog ta och skaffa något noteringsprogram av sibelius-typ, men eftersom jag är pank så får det nog bli någon gratis B-version som får duga tills vidare. Någon som känner till något bra? Har egentligen grym lust att börja det här projektet redan nu, men jag måste verkligen sova om jag ska upp imorgon och komplettera klart min dumma uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0