Utmanad av Jessica

1. Hur gammal är du om fem år?

26
2. Vem var den sista du träffade?

Mamma o. Pappa
3. Hur lång är du?

161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?

Factory Girl

5. Vem ringde du senast?

mamma - inget svar 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Minns inte ordagrannt, men jag önskade min pojke lycka till med spelningen och erbjöd honom sängplats hos mig

7. Vad är dagens planer?

Borsta tänderna, ta in kläder från balkongen och sova är det enda som är kvar, imorrn skriver jag uppsats och komplettering

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms tror jag, men det är lite olika

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Gifta.

10. När såg du senast din mamma?

2 timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du?

Blå.
12. När vaknade du idag?

6:30 tror jag.

13. Har du någon gång hittat en katt?

Det är mest de som hittar mig...

14. Vilken är din favoritplats?

Scenen

15. Vilken plats föredrar du minst?

Norrköping, för känslomässigt. Hallsberg kommer på andraplats tror jag.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I New York eller London hoppas jag

17. Vad skrämde dig som barn?

Döden. Vampyrer var jag också livrädd för, det är därför jag älskar dem idag...

18. Vem fick dig att skratta senast?

Hmmm. Vet att jag garvade åt något för nån timma sen, men minns inte vad, säkert radioprataren. Annars blir det väl skådespelarna i How I met your mother

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Tycker jag väl inte. Problemet är att det är päronen som äger spelaren, så det är ingen mening med att köpa...

20. Har du stationär eller bärbar dator?

En bärbar 13" vit mac

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Stor tisha.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två
23. Hur många landskap har du bott i?

Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan?

Ja, men det var INTE för att jag var full.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota utan strumpor o skor. Jag känner gräset med tån

26. Är du social?

Är jag?

27. Vilken är din favoritglass?

Tofu Line

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Flytta. Och troligtvis resa. Och köpa massa instrument.

29. Tycker du om kinamat?

I lagom mängder

30. Tycker du om kaffe?

Ooo Ja. (snor Jessicas bild)




31. Vad dricker du till frukost?

Te, juice och / eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida?

Försöker sova på rygg.

33. Kan du spela poker?

Ja, men jag är inte bra.
34. Tycker du om att mysa?

Nästan alltid.

35. Är du en beroendemänniska?

Jag tror det.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej.

37. Vill du ha barn?

Ja. 
38. Kan du några andra språk än svenska?

Ja, svenska och engelska flytande (givetvis bättre på svenska), norska och danska förstår jag problemfritt, men kan inte prata eftersom jag alltid börjar skratta, franska dugligt, spanska och italienska har jag förstått någorlunda, men det blir sämre (läskigt, tidig alzheimers)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej faktiskt inte.
40. Föredrar du havet eller en pool?

Havet att se på. Pool att bada i (svarar som Jessica).
41. Vad spenderar du helst pengar på?

Som student föredrar jag att inte spendera pengar. Men ska det vara på något blir det skor, kläder, musik och fika.

43. Har du någon gång testat narkotika?

Inte vad jag vet. Eller räknas morfin i receptbelagd medicin, det gör det väl inte?

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Mitt finger, för att få bort kolarester

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Magnus kan alltid få en att garva. 

46. Välj ett ärr på din kropp?

Sten-ärr på höften

47. Vad har du för ringsignal?

Placebo - Space Monkey

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

Massor, på den översta hyllan i garderoben ligger de och samlar dammtussar.

49. Flirtar du mycket?

Nä, blir inte så mycket.
50. Vart togs din profilbild för din blogg?

Har ingen.

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej, det ska jag lära mig i sommar

52. Har du fått fortkörningsböter?

har inget körkort, så nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?

Alexander - Vid världens ände (Valerio Massimo Alfredi)

54. Läser du dagstidningen?

DN och Metro.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej, det finns väl inga veckortidningar längre?
56. Dansar du i bilen?

Jag dansar när jag går.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

Rockklassiker - nu (TOTO)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Mina initialer efter utförd arbetsuppgift på jobbet.

59. Vilka personer utmanar du?

Alla som läser det här! Och jag kommer kolla, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha, du får sno min bild :) du var ju trots allt med när den togs ;) fast du åt morotssoppa :P

2009-06-11 @ 12:17:06
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0