Imorgon blir det Buce!

Imorgon är det dags för omgång två av Bruce Springsteen in concert för min del! Härligt värre att hänga med kussarna och lyssna på skön musik. Det ska tyvärr regna i princip hela dagen imorrn, så det kommer kanske inte bli så mysigt att stå där som en blöt katt, men som jag alltid säger, Det blir vad man gör det till.
Men först, innan jag ska utsätta mig för en potensiell lunginflammation ska jag ha uppsatsventilering mellan 9 och 4. 
Kul va?




Jag orkar inte gå in i min andra webbläsare för att kunna länka ordentligt, så copy - paste den här länken istället.
http://www.brucespringsteen.net/news/index.html

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-04 @ 00:09:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: daisy

uppsatsventilering låter jätteroligt:P ( haha eller inte...) fyfan har också det idag...jag säger det igen ...fyfan....

men iallafall ha kul på konserten! :D

2009-06-04 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0