Why won't it ever rain on me?

Var i Täby och hittade en emaljskål för 20 pänn på loppis. Kunde säkert fått den ännu lite billigare (de ville ha 30, like hell!), men orkade inte stå och pruta. När jag kom hem var jag så trött och hade så ont i huvudet att jag la mig och sov/vilade i en timme. Huvudvärken var kvar, så jag tog en tablett och satte mig med gitarren. En timme senare var huvudvärken kvar, så jag tog en promenad som tyvärr inte hade avsedd effekt, om än mildrade lite. När jag kom hem tog jag en migräntablett och tittade på Pushing Daisys, det funkade. Nu har det snart gått två timmar och huvudvärken är tillbaka. Funderar på att ringa Annelie och se om hon vill hänga med på en ny promenad. Annars går jag kanske själv eller med mamma. 
Varför kan det inte bara börja ösregna och åska och blixtra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0