Update

Utgången igår blev väl... tjaa.. inte helt lyckad, men det var inget att hänga upp sig på. På vägen hem från Jessica kom Loll och jag på att vi ville gå och gymma. Vi var där i en dryg timme (kändes sjukt bra). Den där känslan när man kommer hem är så under bar. Helt slut i kroppen, man blir nästan andfådd av att gå upp för trappan, och sen i köket står det bara där, det enda man kan tänka på när man är på väg ned från en endorfinkick - MAT! Jag slet loss kycklinglåret och kunde knappt vänta tills den blivit uppvärmd i micron. Sen slängde jag upp tillräckligt med sallad för att föda ett tjog svältande kaniner, satte mig i solen på balkongen och glufsade i mig det hela på fem minuter. Det var så gott att jag nästan inte visste vad jag skulle ta mig till. 
Sen åkte jag och pappa och övningskörde lite. Det gick inte särskilt bra, det var ju så länge sedan jag körde sist. Jag ska väl försöka tvinga med mig honom ut imorrn också tror jag. Körkort, here I come!
  - I tretti knyck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0