Solskenet finns i köket

Här sitter jag och värmer min stackars frusna ryggtavla i det härliga solskenet som strilar in i  köket. Känns riktigt härligt. Idag är det dessutom lämplig temperatur för min älskade yllejacka och min tremeters-halsduk. jippie!
Sitter här och lyssnar på vinyl och har precis läst färdigt namn och nytt i tidningen (jag vet, mer pensionärsvarning). Det sker så mycket lustigt, särskilt i Kina. En polisman konstaterade att det är en mans uppgift att värma sin frus fötter, men hon kan inte kräva att han ska göra detta hur länge som helst, efter att sagda polisman kallats ut till ett husbråk mellan ett gift par. Haha! 

Dagen låt: Moon shadow av Cat Stevens

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha va? Knasig kille. Och konstig "regel"!



Jag brukar inte heller tycka om honom, men den här är verkligen för bra för att missa!

2009-01-09 @ 16:59:17
URL: http://imagine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0