Sangria- och Disneykväll

Igårkväll blandade jag och Linda ihop sangria hos mig och kollade först på AristoCats och sedan på Jafars återkomst. Vi hade planerat att titta på Peter Pan, men Lindas busiga föräldrar hade lyckats gömma den i en garderob och sedan täckt över den med massa andra grejor. AristoCats är ju helt enkelt fantastisk. Tänk att den är gjord för snart 40 år sedan! Så klockren.
Efter att den mesta sangrian var uppdrucken och vi tittat klart på filmerna, begav sig Linda av hemåt sig, och jag gick och lade mig med min nya bok. 
Nu har jag ett nytt litet dilemma, jag vet inte hur jag ska träna i vår, och de kurserna jag är intresserade av börjar i nästa vecka, samtidigt som skolan börjar. Jag ska rådfråga min syster idag har jag tänkt.
Sedan kommer det ju bli jättetråkigt nu när Jessica lämnar oss för att se världen. Flera, flera månader kommer hon att vara borta. Ush så tomt det kommer bli. Jahapp. Här får jag väl sitta ensam och gnälla. Mimmi kommer snart hem solbränd som fan, Linda åker hem idag och Emma gör inte saken bättre eftersom hon kommer vara brunare än en pepparkaka så fort solen kommit fram sisådär, några dagar in i mars. Tur att jag köpte Brun-utan-Sol på Kicks-rea igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0