Nu vill jag ha Mozart!

Ok, jag var på bra humör, sedan strökollade jag på lite (ickenamngivna) bladade bloggar. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta (sker ofta). Det var en viss herre på Metro som skrev en fin krönika som snuddade vid ämnet. Något om att alla dessa bloggar är en större våldtäkt på svenska språket sedan Per Gessle sjöng hos Dyslexiföreningen. Jag ska lägga upp den imorrn. Här en kommentar jag lyckades plåga mina ögon med: "Dem där vita slingbacks, dem köpte du utav mej!"
Detta var alltså skrivet av en fullvuxen kvinna.
Jag går och lägger mig nu.



Det där om Mozart har inget med det här att göra.

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

ush vad hemskt! Visst jag påstår inte att jag skriver 100 % korrekt svenska, men någon måtta får det ju vara!

2009-01-21 @ 17:40:05
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0