Min nya dator

Här sitter jag n vid min macbook och skriver mitt första inlägg på den. Jag är fortfarande inte riktigt överens med den, musplattan stör mig lite, och jag får inte skriva snabel-a så som jag är van vid. Roligt är att den envisas med att göra stavningskontroll, även här! Jag är lite irriterad på bildupplösningen också. Just nu är allt pyttelitet. Jätteirriterande. Jahapp. jätteirriterande är tydligen inte ett ord. Jaja, så kan det vara. Det var riktigt kul på nyår, jag har dock fortfarande inte kollat på bilderna jag tog. Haha! Jag är jättesugen på att shoppa, så det vore kul om man drog en lite runda imorrn eller i övermorrn. Nu ska jag forsätta inspektera iweb, jag ska skapa en ny blogg all together, ledsen mimmi, din kära pojkvän får kanske inte hjälpa till after all. Min dator kan ine engelka. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0