Lång måndag

Idag var en riktigt lång dag. Läste lite på morgonen, åt frukost och var sedan tvungen att ta en buss som gick 1 1/2 timme innan min lektion började. Hemskt långtråkigt
På SU var det knökfullt vid mikrovågsugnarna (varav högst hälften funkar), så jag valde att spara fläskpannkakan till middag och köpte en renskavsmacka på 7eleven istället.
Föreläsningen i Populärmusik under 1900-talet var precis som alla första föreläsningar lite långtradig, men det känns som om vi kommer ha riktigt bra kurslitteratur.
På kvällen hade jag operaanalys och där träffade jag den trevlige Stefan, vars kör jag ska gå med i. På söndag ska vi öva, ska försöka kolla upp mina stämmor lite tills dess. Känns spännande. 
Prison Break har börjat, måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0