Hemma en snabbis

Nu är jag hemma sådär en kortis igen innan träningen på danshögskolan.
Det ska bli så jävla skönt att få sån där sjuk träningsvärk igen som jag fick förra veckan, jag vet att jag gnäller som fan, men innerst inne så älskar jag när det gör sådär ont att gå i trappor dagen efter.
Har lagat min middag nu (soppa) och ska slänga ner den i termosen.
Älskar radioreklamen för Comedy channel (den hette så va?) när Robert Gustafsson håller på och garvar sig fördärvad, hans skratt är så sjukt smittande.
Vi hade två föreläsningar idag och under den första (Att skriva om musik) fick vi veta att två professionella  musikkritiker kommer komma till en föreläsning och bedöma våra recensioner. Coolt värre! Jag älskar gästföreläsningar! 
Sedan snackade vi vidare om moduleringar (jag vet att detta är rappakalja för de flesta)  och talade om dimackordet i ungefär en timme. Det kändes ganska.. uttömmande... Men så brukar det ju bli på musikteorin.
Nu ska jag ta och ringa Emma och styra upp eventuella planer inför imorrn.

Kommentarer
Postat av: Em

Danshögskolan det hade jag missat, har du berättat nåt om det? när började du dansa där? du får berätta mer imorn ;)

2009-01-29 @ 17:52:27
URL: http://emmawernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0