Dagens lista

Låt: Piece of my heart, Janis Joplin
Grej: Min nya laptop (given)
Kalla: Näsan (kall som fan), tårna (jag känner de inte längre, har de trillat av månne?)
Heta: Sångaren i Winger
Känsla: Uppgivenhet (vart tog tiden vägen)
Vilja: glo på TV
Djur: sjöjungfru (jag vill vara en)
Roliga: spanjorer och latinamerikaner som skriver sina kommentarer på spanska på youtube. Allvarligt talat, om personen som lagt upp videon är engelsktalande (brukar framgå av innehållet), så bör man ju kanske skriva på engelska. Om man inte kan engelska så får man fråga någon om hjälp.
Tråkiga: Trots att vintersolståndet kommit och gått, och vi går mot ljusare tider, så går solen fortfarande ner innan halv fyra.
Söta: Niko (Kevins hund)
Märkliga: Har inte fått in månadens telefonräkning, och de har inte heller dragit pengar från mitt konto
Läskiga: Jag har stört lite pengar på kontot
Sug: Gubbröra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0