Blandade känslor inför Körslaget

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. 
Rätt lag åkte nog ut, LaGaylias arrangemang kändes simpelt och imponerade föga. Plus för solot i början, killen var u störtskön.
Personligen tyckte jag att Magnus och hans guldgäng var de som egentligen borde åkt, flera stämmor skar, och det kändes liksom inte som att det kom någon vart
Robert Wells borde inte få vara med i tävlingen, han är ju larvigt överlägsen, men å andra sidan gör han ju typ samma sak som jobb (nu kanske somliga tänker ”det gör väl de andra också”, men nej, att arrangera en kör är inte något som de flesta artister gör varje dag). Antingen borde han åka ut för att det ska bli mer rättvist, eller å ska han vinna eftersom han är bäst.
Fröken Hanna imponerade mest, det lät ju riktigt bra. Imponerande samsjungen kör.
Erik hade mycket vilja, och det räckte bra till, stämmorna var riktigt snygga. Synd bara att kören skulle behöva sjunga ihop sig mer, dessutom verkade de alla lida av reumatism, eller skulle dansen vara så där tafatt?
Nannes kör, ja det var så tråkigt att jag glömde nästan bort dem. Fint, rent och inte så mycket mer. 

Nu har jag sagt mitt. Hoppas på en allmän förbättring till nästa vecka. Nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0