Städsöndag

Innan klockan var 12 hade jag hunnit städa hela badrummet. Ush, vad äckligt dammigt det var uppe på skåpen. Man tenderar ju att glömma att städa där, så när det väl koms ihåg finns det desto mer att städa. Jag ska ta en liten städning i sovrummet också, dammtorka några hyllor och dammsuga uppe på gardinstången. Samma sak där som uppe på skåpen, man glömmer det alltid, så där samlas dammet i drivor.
Just nu kollar jag över mina finanser lite grann, sätter in papper i pärmar och sånt. Sedan ska jag plugga. Har väl ca 100 sidor musikteori att läsa igenom. Känner mig mindre taggad. 
Desto mer taggad känner jag mig inför Örebrobesöket i veckan. Ska bli kul att träffa alla musiker som är lika knäppa som jag själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0