Redigerat och redigerat, för att slutligen återgå till originalet

Nu har jag suttit i ca en timme och klottrat runt i stil- och kodmallarna för min blogg, men valde i slutändan att behålla sidan som den var. Innan jag kan göra om min blogg måste jag skaffa ett bättre bildproram. Jag var inne hos designa din blogg-bloggen, men programmet som rekomenderades där fungerar bara ör pc, så jag måste hitta ett annat alternativ. Det är därför jag nu säger adjö och går in på apples sida för att se vad som finns där för gratis nedladdning. Jag känner mig ganska säker på att de bästa programmen bara kommer finnas gratis som demoversion, men idag kanske jag har tur...
 Den här bilden hade jag tänkt ha som header, men den är tyvärr inte bred nog (än i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0