Hos sjukgymnasten

Kl 10 (pip) inställde jag mig hos sjukgymnasten Rick, en hundrakilos (give or take) amerikan som skulle försöka sätta en diagnos på mina diffusa magsmärtor. 
Efter lite utfrågning, en hel del tryckande och skrikande (från min sida) kunde han konstatera att jag inte hade
a) knutor på äggstockar eller livmoder
b) vridna äggstockar
c) blivit gravid
d) någon form av bråck (vilket var det som först misstänkts)
e) magsår
Han kunde däremot konstatera att mitt ena bäckenben hade låst sig, så vi började med att korrigera det. Sedan kom vi fram till att mina magmuskler är irriterade, varför hade han ingen aning om. Så nu ska jag försöka gnugga på det onda (gör skitont) i en vecka och sedan får vi se om det bara var en muskelknuta, eller om det är något annat och jag måste skickas vidare. Mysteriet fortsätter....

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj det låter jobbigt :/ Ge oss uppdateringar så vi slipper bli oroliga...

2009-02-19 @ 15:39:10
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hoppas att det går över om du gnuggar lite på det, annars får du hoppas att det inte blir som för daniel och hans mage som ingen vet vad det är för fel på.

2009-02-19 @ 15:56:36
Postat av: Em

Usch det där lät ju inge roligt. Hoppas du ska bli bättre snart. Föresten har du lust att gå och simma på söndag?

2009-02-20 @ 16:58:39
URL: http://emmawernersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu får du ju uppdatera bloggen lite!

2009-02-24 @ 11:25:20
Postat av: Linda

(Det förra var från mig)

2009-02-24 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0