Gulligare får man inte vara (för då får jag abdominala spasmer)

Min söta pojkvän (som aldrig firar alla hjärtans dag) hade köpt mousserande jordgubbsvin (han är nykterist för er som inte visste det) på systemet, jättemumsiga chokladpraliner, och så hade han byggt en gullig liten låda med massa snäckskal i och några hjärtformade lappar med gulliga meddelanden på. Han är ju för söt. Vi satt och kollade på bondfilmer samtidigt som vi försökte hålla hunden i schack (han är en snabb liten jäkel)  och hade det bara allmänt mysigt. Idag satt vi i säkert en timme och var så äckligt gulliga mot varandra att man nästan ville spy. 
Det var min alla hjärtans, hur var alla andras? Vem vet, ingen kommer ju svara på min utslängda fråga (nu bara jävlas jag).

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hihi, vad söt kevin är ^^



jag firar inte alla hjärtans dag så jag satt hemma själv och tittade på tv (mest för att Daniel var tvungen att plugga :P)

2009-02-15 @ 15:26:28
Postat av: Linda

Jag tycker inte om alla hjärtans dag... Jag och Anton satt framför teven från 19-04. Det var jätteskönt efter en party-fredag =)



Dock lämnade vi all städning till idag :/

2009-02-15 @ 19:24:20
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Em

Min alla hjärtans dag var bra.Trevligt med turen till täby med dig o trevlig utgång med jasmine o jessica :) vem behöver en pojkvän när man har underbara vänner?!

2009-02-18 @ 17:00:57
URL: http://emmawernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0