Städ-Emma

Jag gick ut i köket för att hämta jordnötter, men det tog lite tid innan jag kom tillbaka.
Väl inne i köket upptäckte jag att jag inte frusit in soppan. När den väl var inne i frysen upptäckte jag att jag måste sopa köksgolvet, men först skulle jag skölja av soppkastrullen. Det rinnande vattnet gjorde mig kissnödig och inne på toaletten upptäckte jag att det visst behövde sopas även där. När jag gick ut för att hämta sopborsten i köket upptäckte jag att jag även behövde sopa i hallen varför jag hämtade kalklösande medel för att göra rent i toaletten och duschen. När detta var klart började jag sopa i köket och hallen. Sedan sopade jag även på toaletten. För att avsluta det hela gjorde jag även rent spisen. Nu bor jag i en lite renare lägenhet där alla lampor fortfarande funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0