Bränn BHn - Feven

Om du har nåt att säga till mig, säg det nu, för om en månad lyssnar jag inte.
Blir så jävla arg på människor som ska komma fram på fyllan och berätta för en hur man ska vara. Jag är FAN inte här för att stimulera ditt ego. Jag är här för mig, ingen annan. Jag vill vara en god människa. Klart jag vill. Men jag kommer alltid att vara jag. Jag kommer aldrig att tona ned mig själv för att du ska må bättre. Jag kan ta ett steg tillbaka, men knuffar du mig om och om igen så kommer jag fan knuffa tillbaka. Kom inte och säg åt mig vad jag ska tycka. Jag låter dig tycka vad du vill, och jag kommer tycka vad jag tycker. Jag kommer, när jag anser det nödvändigt, att säga vad jag tycker.
DU KAN ALDRIG TA IFRÅN MIG RÄTTIGHETEN ATT HA EN ÅSIKT ELLER ATT UTTRYCKA DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0