Kalla mig elak, eller vad du vill, jag kommer ändå fortsätta leka

Jag utövade en liten hobby i lördags och kände för att berätta lite om den. 
Regel 1: Dans och sex har en väldigt nära koppling.
Regel 2: Dans är ett skådespel, allt är på låtsas och allt är tillåtet.
Regel 3: Dans är dans och ska inte förväxlas med grovhångel på allmän plats.
Regel 4: Inga namn eller kontaktuppgifter får utlämnas. 
Jag älskar att dansa, och självklart är det roligare att dansa med någon. På Fasching hittade jag en blond valp som var så söt att man ville stoppa honom i fickan och ta med honom hem. Honom la jag beslag på på dansgolvet och hade riktigt kul med. Han försökte få till lite mer än dans några gånger, men då lät jag honom pussa mig på kinden och sedan dansade jag vidare. Några gånger verkade som om han tänkte gå iväg för att han inte fick hångla, men så fort jag började dansa iväg kom han tillbaka (därav smeknamnet valpen). Det här kan låta illa, men en del i leken är att se hur mycket man kan komma undan med. Hur mycket man kan tortera sitt offer, hur utmanande man kan dansa, hur mycket man kan slänga med håret, hur många gäckande blickar man kan ge honom för att sedan plötsligt vara helt sval, det är nästan det roligaste. De flesta killar brukar lära sig spelet ganska snabbt, kanske är det för att jag inte kan hålla masken. Jag skrattar i princip hela tiden. Vill killen verkligen ha ett ligg den kvällen rör han sig vidare, vissa kanske stannar kvar för utmaningens skull, men efter en kvart eller så brukar det flesta vara med på noterna. Valpen var dessutom inte en alltför tokig dansör, så jag var glad att han stannade med mig hela kvällen. Några gånger tänkte jag att 'fan, vad elak jag är', men sen kom jag ihåg den viktigaste delen av leken; du får gå när du vill, ingen håller fast dig. Jag menar, om någon höll fast någon i lördags så var det faktiskt han som höll fast mig och inte tvärtom. 
Valpen skulle hem till Sollentuna, jag till Åkersberga, så mycket vet vi om varandra. Jag har lekt så många gånger att jag inte minns mina lekkamrater, men valpen kommer nog komma ihåg tillsammans med två tidigare; Tomy Lee-lookaliken från 360 och svärmorsdrömmen från Tegel. Valpen från Fasching, det låter bra.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Valpen från Fasching, klockrent! :D

2009-08-18 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0